tisdag 17 november 2009

-+---------------------

Oj så slarvig jag varit senaste veckan! Jag har ridit, jag lovar! Haha ;) Inte tränat på något speciellt förutom de eviga galoppfattningarna.. Red ut både lördag och söndag och övade. Är så frusterande att det funkar bra på grusvägarna men inte på ridbanan. Framåtbjudningen saknas där helt klart. Frusterande som sagt.

I övrigt känner jag mig rätt oinspirerad just nu. Trött och ont i halsen gör sitt till förmodar jag. Vill egentligen rida ut och busa idag men då kommer förmodligen hon som äger stallet ha åsikter om att jag inte rider "ordentligt" vilket får mig att känna mig som en trotsig tonåring. Blir så irriterad ibland! När vi trimmar på banan tycker hon att T behöver "komma ur kostymen" (vilket hon iofs har rätt i ibland, han har rätt lätt för att maska), och rider jag ut (och trimmar alltså) så tror hon nog att jag inte tänker på formen alls. Vet inte varför det känns så för det är inget hon sagt. Har frågat om hon vill hänga med ut på sin häst men det har hon alltid tackat nej till så då får hon väl ha sin uppfattning då. Jag tror att hon inte vill hänga med ut eftersom hennes häst kan bli rätt stuttsig så jag tvivlar på om hon klarar det. Mooooahahaaa ;P

2 kommentarer:

  1. Ja jag har häst, det är ju honom bloggen handlar om ;) Får se om jag slänger upp en bild framöver. Jag vågar inte lova något då jag vill fortsätta hålla bloggen anonym..

    SvaraRadera